lunes, agosto 16, 2004

Okay...

...nu is het genoeg geweest!
Ik bemoei me niet écht veel met de politiek,
maar dit gaat toch wel een beetje ver, is het niet?
Troepen worden, door diverse landen teruggetrokken
vanwege de gemaakte slachtoffers in eigen gelederen.

Wordt het niet een keertje tijd dat de Nederlanders
ook teruggehaald worden?


Laat die jongens verdomme weer thuiskomen.

Ik weet het, ik kan hier misschien een hoop gezeik mee
krijgen wat comments betreft, maar deze shit moet nu
toch écht een keer stoppen.

6 Comments:

Blogger Eduardo said...

Lennard,
je hebt wel een punt, vooral wie A zegt moet ook B zeggen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet met de familieleden van de soldaten te doen heb.

Ik ben zowiezo tegen wat voor oorlog dan ook. Hoge heren die bepalen wie wanneer gaat, om vervolgens in een kist thuis te komen.

Ben ondertussen weer behoorlijk afgekoeld.

Maar goed, laten we deze ruimte maar weer gaan gebruiken waarvoor het gemaakt is. Voor onzin.

4:25 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

CiNNeR:
Komt nog bij dat die millitairen zelf tekenen, je mag toch wel verwachten dat ze dat volledig bij zinnen doen. En dus welkbewust het risico nemen. Ze zijn niet naar de Efteling gestuurd!! Ik ben pesoonlijk ook niet voor leuk oorlog voeren. Maar ze eerst sturen dna dan terughalen zodra de eerste doden vallen, dat is wel behoorlijk naief ..

9:03 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Okay Cinn,

Ook jíj hebt een punt én dit is geen lafbekkerij.

Zoals ik op de comment van Lennard al reageerde:
Ik ben alweer behoorlijk afgekoeld.

Met andere woorden, ik was even pissed off, bemoei me, wat weblog betreft, niet meer met politieke situaties (daar is deze plek totaal niet voor bedoeld)en gebruik deze ruimte alleen nog voor onzin.

7:30 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Nice site!
[url=http://kumnommv.com/zral/donp.html]My homepage[/url] | [url=http://wigbjixn.com/hhnb/hsmv.html]Cool site[/url]

12:16 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Great work!
My homepage | Please visit

12:17 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Good design!
http://kumnommv.com/zral/donp.html | http://excsdvap.com/fpgx/iibt.html

12:17 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home