lunes, octubre 11, 2004

Morgen...

...gaat er een begin gemaakt worden aan een nieuwe keuken.

Ik hou mijn hart vast, tot en met donderdag.


Op datum:
Ik begin al enigzins doof te worden.
Heeft iemand
nog een beetje GIGANTISCH ENORM
HARDE
muziek over? Hard Rock gbzw.


Op datum 2: Nou ik hield mijn hart dus niet voor niets
vast. Komen die lui met de verkeerde keuken aanzeiken.

De keuken die ik besteld heb is over een week of drie
klaar. Morgen wordt dus de verkeerde keuken geplaatst,

alles weer inruimen en over een week of drie weer uitruimen
voor de plaatsing van hetgeen ik besteld heb.

Enfin, het hak- ende breekwerk is achter de rug. *zucht*

*ontkurk*

2 Comments:

Blogger Eduardo said...

*houdt op*

Okay, Lnnrd, sorry.

*proest*

6:42 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Oh ja, dát vergeet ik steeds, dat spam gebeuren.

*diepe zucht*

Okay, Lnnrd.

11:07 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home