lunes, diciembre 20, 2004

Even resumeren...

...het was wel even een bewogen dagje, qua positief.

Ten eerste kwam onverwacht de kitter langs, ja die van
een aantal weken geleden! Ten tweede, in het kader
van een felicitatie voor eindelijk een afgemaakte keuken,
kwam mevrouw E. met een gloednieuw gourmetstel aan-
fietsen.

And last, but not least, mochten wij een real life kerstkaart
ontvangen van de familie Hoof uit Drochten, u welbekend!

Ruim een jaar geleden durfde Eduardo amper het Bicat.net
circuit in te duiken met het idee verbaal er uit gesodemieterd
te worden.
Hedentendagen heb ik geen idee meer wat het is om zonder
de vuygheden van mijn virtuele vrinden de dag door te komen.

Dit klinkt wel heel desastreus, by the way, maar het komt
neer op een manier van leven. Gewoon leuk, buiten het gewone
leven om. Verbeter me maar wanneer ik het verkeerd heb.

Veel tekst voor een spanjool van weinig woorden, maar wel
uit het hart!

De kerstgroet komt later nog.

*ontkurk*

3 Comments:

Blogger Eduardo said...

En dat is jullie schuld!

2:24 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

* is gewoon te lui om in te loggen *

Niets verkeerd lijkt me, Eduwardrobe. Ik mag mijn leven ook graag onderverdelen in de online- en de offlinewereld.
En zo zie je maar, bij bicat is men best lief. Soms.

* wacht vol spanning op den kerstgroet *

Als ik nou verklap dat ik Adriana ben en op http://adobes.blogspot.com/ woon ben ik ook niet meer anonymous.

7:15 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Dank, vrouwe Adriana.

Aan dit soort comments heeft men tenminste iets!

1:15 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home