jueves, octubre 13, 2005

Nieuwe manie...

...maar niet voor lang. Na anderhalf zakje leegegeten te
hebben voelden we ons 's avonds niet zo best. Eén ding
over het hoofd gezien. De waarschuwing op de achterzijde:

'Een overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben.'
Wel lekker spul, hoor, maar de neveneffecten zijn minder.
Maar er is geen ruzie meer over het toiletgebruik in huize E.

En voorlopig komen die schijtsnoepjes er ook niet meer in!!!

Opdatum: Krijgen we een soortement van C1000 kerstpakket
met onder andere dropjes van Venco. U voelt de bui al hangen,
inderdaad, Light! *blergt*

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Lightsnoepjes zijn natuurlijk een volkomen debiele uitvinding. Nog los van het feit dat je door al die aspartaammeuk gaat schijten als een reiger met diarree, horen snoepjes gewoon niet light te zijn!

6:05 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Vrouwe Adriana, ik ben het helemaal met u eens.

Mack, in iedergeval heeft één persoon die waarschuwing gelezen.

Te laat, dat dan weer wel.

8:29 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Dank u wel voor de tip, Eduardo! Gisteren stonden Adriana en ik voor de moeilijke beslissing welk snoep wij uit de Bonus mee zouden nemen. Het zijn de Engelse Dropjes en de Farao Fantasie geworden. Had Adriana uw post niet gelezen dan waren we nu ook aan de slingerschijt.

12:12 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Graag gedaan bw,ik gun niemand een fiks laxerend probleem. Op een paar mensen na, laat ik eerlijk zijn.

Maar vrouwe Adriana en u gun ik het absoluut niet.

Inderdaad, die schijtzooi wordt in de bonus aangeboden. Dán liever Engelse drop.

1:35 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home