lunes, febrero 13, 2006

Ah joh...



...trek het je niet aan.

9 Comments:

Blogger Eduardo said...

Uit een serie Mack, iets met Romeinen en overspelige dames in een Romeinse hoofdstad. Geloof ik.

Lnnrd, dat wordt een film over friet, naar ik aanneem?

2:59 p. m.  
Blogger Joost Brummelkamp said...

Kijk, Eduardo, dat is nou precies wat Lennard bedoelt dat die meneer in Rome bedoelt (kun je me nog volgen?)

(ik dacht, ik kom hier ook eens langs)

9:50 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Ik snap wat jullie bedoelen.

12:37 p. m.  
Blogger Joost Brummelkamp said...

"Moeder," zei Jip, "Janneke heeft iets op de televisie gezien."
"Wat heb je gezien?", vraagt moeder.
"Een meneer," zegt Janneke, "die zegt: Iedereen beoordeelt mij verkeerd."
"Ja," zegt Jip, "en toen zei ik: dat lijkt op een boek dat ik wil schrijven. En toen zei Janneke: dat gaat zeker over friet. En toen dacht ik: nu beoordeelt Janneke míj verkeerd, en daar ging het nou juist over."
"Dat is niet aardig van Janneke," zegt moeder.
"Nee," zegt Janneke, "dat begrijp ik wel."
Vader komt binnen. Hij komt van zijn werk en heeft de hele dag achter de schrijfmachine gezeten.
"Waar hebben jullie het over," vraagt vader. Hij begrijpt er de ballen van...

7:16 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Het wordt steeds gekker hier.

9:56 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Praat me er niet van!

4:38 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Mooi, mevrouw van die roze hagedissen, uw werk van 14 februari.

8:49 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Telkens ik hier een reactie wil neerpennen komt die hele film weer als een trein over me heen... dat die man dan zegt dat men hem verkeerd beoordeelt en dat mijn rechtvaardigheidsgevoel dan plots groter lijkt dan mijn reactiedrang. Ik stel voor dat u ook eens een foto post van een dier, heer Eduardo. Een otter, een haas, een merrie, een loopse hagedis, een gnoe, een varken... het maakt niet uit. Als u de pijn maar uit mijn ziel krijgt. Welke pijn precies mag Joost weten. Maar die lijkt mij nu ook weer niet direct een man van vele referenties.

2:48 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Volgens mijn bescheiden mening kan Joost hier inderdaad iets mee.

Maar ondertussen, als tijdelijke ondersteuning, even een diertje gepost, waarde Urbain.

7:57 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home