sábado, mayo 06, 2006

Ondergetekende...

...zat gisteren rustig in de tuin een boek te lezen. (Ja, een boek, ja!)

Hoor ik mijn schuine bovenbuurman - welke een tijdje niet thuis was geweest - bij wijze van begroeting roepen: "Hé Eduardo, laatste woord..."
Ik kijk schuin omhoog en articuleer luid en duidelijk: "Paardelul".

Hij vertrok onverrichterzake naar binnen.

Ik heb hem vandaag even gebeld om te vragen of ik dit verhaaltje op Eduardo's mocht plaatsen. Betreffende buurman, laten we hem D. noemen, antwoordde: "Stel je die vraag ook aan mensen die kleiner zijn dan jij?". De goede man is ongeveer twee meter tien. Ik heb dit bevestigend beantwoord.

Better safe, than sorry!

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Wacht even, u bèlt de bovenbuurman? Hoeveel trappen lopen bespaart u daar nou mee?

8:31 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Drie stuks, vrouwe Adriana.

Tsja, de techniek staat voor niets, tegenwoordig.

12:04 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Die David toch.

10:28 a. m.  
Blogger Eduardo said...

* jumps up end down leik crazy *

I already heb ADHD.

8:24 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Heel veel Rosie.

9:52 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Bestaat dat nog, eigenlijk?

* krijgt last van jeugdsenitment *

7:54 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home