lunes, julio 03, 2006

Zaterdagochtend...

...ging de telefoon.

M: Eduardo wil je mijn fax even beantwoorden, want volgens mij kan ik niks ontvangen.

Eduardo: Is okay M, maar dan niet ondertussen de telefoon opnemen.

M: Is goed, ouwe. Spreek je zo.

Enfin, u raadt het al, dit ging niet goed. Geen fax kwam er bij M. binnen.
Na het nodige over en weer gebeld te hebben, werkte het apparaat nog niet. Aangezien M ook een HP heeft, besloot Eduardo de gebruiksaanwijzing erbij te pakken.

Ondertussen aan de telefoon:

Eduardo: Dus jij hebt een splitter tussen de modem , telefoon en de fax?

M: Ja dat klopt, ouwe.

Eduardo: Als je nou de splitter ertussen uithaalt en de faxaansluiting in de modem stopt, dan kunnen we kijken of het aan de splitter ligt of ergens anders aan.

M, al pratende: Ja! Goed idee, dan zet ik de telefoon op handsfr...tuut tuut tuut tuut.

Eduardo stortte gierend van het lachen en met tranen over de wangen onder het bureau.
Ja, zet hem op handsfree! Dat praat wat makkelijker.

Twee tellen later ging de mobiel:

Eduardo nam op: Maar dan moet je wel eerst ophangen, LUL!

M, bleek dus ook bijna in zijn broek te pissen: Ha, ha,
ha, ha...etc. Weer lekker bezig hè?

Om een lulverhaal lang verhaal kort te maken, zoals u ziet, de faxmachien doet het nog niet. We hebben M maar op een biertje getrakteerd.

4 Comments:

Blogger neems said...

Bier trakteren. Dat vind ik nou een van de weinige dingen die met dit weer wél kunnen.

Eh, mag ik er... *wil er één voor elke gast*

4:21 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ja, hiero, komt u maar. Korenwolf met een niet te zuinig limoentje graag!

6:11 p. m.  
Blogger Eduardo said...

* rukt koelkast naar buiten *

Komt u maar, er is genoeg!

* trekt citroenenboom leeg *

Ook voorradig.

8:04 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Mag het ook een colaatje zijn?

2:48 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home