domingo, noviembre 05, 2006

Welnu...


...graag gedaan.

9 Comments:

Blogger Eduardo said...

Kopen?

7:29 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Wedden, voor € 7,34?

6:24 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Ennneeehhh, sorry dames en heren.

Ik heb weinig tijd om een nieuwe post op te zetten.

Sommigen van u weten waarom.

6:25 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Ik ook wel, qua redelijk.

6:01 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ik niet! Vertel eens?

7:59 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Vrouwe Leez, begint u nu weer over mijn dinges?

7:08 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ja hallo! Vertel nou! Of mail het aan oom Gonzo, voor mijn part!

4:50 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Tsja zeg, een beetje lullen over mijn dinges...

...dáár zijn andere sites voor, Vrouwe Leez.

7:19 p. m.  
Blogger Eduardo said...

Ennneeehhh...

...Vrouwe Adriana, u heeft het inmiddels vast wel vernomen. Maar goed, ik mail Oom Gonzo wel.

Wanneer mijn dinges het toelaat.

7:23 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home