lunes, octubre 25, 2004

GODVERGLOEIENDETERINGTAKKETYVUS!!!

Ik heb u twee maanden geleden verteld dat Eduardo weer fijn kon rijden.

Met nadruk op kón, ja! Heb ik GVD dit weekend een behoorlijke CD-, MP3- en WMA dingest in laten bouwen, met boxen alom, kom ik er verdomme vanmorgen om half acht achter dat de één of andere k***ker onverlaat mijn auto gejat heeft. Een Opel Kadett uit 1991!?!
Jat iets van je eigen leeftijd!


De volgende keer moet je dat proberen wanneer ik ín de auto zit en niet wanneer ik in mijn mandje lig te slapen.
(Nuchter, overigens, voor de ingewijden.)

Zat dus vanmorgen omstreeks 09:00 uur op het politiebureau aangifte te doen.
Dit duurde gelukkig maar tot omstreeks 10:30 uur.
Viel weer alles mee.


Mocht u dus een donkerblauwe Kadett met kenteken ZG-34-KT tegenkomen, laat het mij dan even weten. Dan kan ik een beetje overgaan tot mobilisatie van de gelederden.
Mail adres vindt u hierrrrr!


Ik verwacht, vanzelfsprekend, niet veel van deze post, maar het lucht wél enigszins op.
Voor de rest is het afwachten en over tot de orde van de dag:


*ontkurk*

*kots*

Normaal ben ik een man van weinig woorden, maar nú even niet.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Kut man. Machteloos gedoe, niet? Ik hoop dat-ie terecht komt...
Ik zal zien wat ik kan zoeken (zal wel niks helpen verder/verder helpen)

8:29 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Ja, Hoof, vooral die machteloosheid. Dát is het meest erge. Maar goed, ik wacht nog een weekje of twee en dan maar weer een andere aanschaffen.

8:42 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home