jueves, mayo 24, 2007

Berichtje terug...

...Mijn waarde Lnnrd,

Het spijt mij om te zeggen, maar de tranen staan in mijn ogen (niet alleen van de hooikoorts),
Maar even een klacht bij Planet internet (There's more to explore) indienenkostte mij ongeveer een uur.

Het gaat wel hierom:

Maandelijks wordt er een bedrag afgeschreven van één euro zoveel voor een papieren factuur, het punt is, dat de papieren factuur, maandelijks, voor één euro zoveel is, en niet voor het bedrag wat ik het bedrijf schuld. Via mail wel, maar dat is onleesbaar. (Foutje systeem) (Anderhalf fokken jaar lang)

Ik heb het één en ander geprobeerd uit te leggen, men snapt het zelf ook niet (zeven medewerkers/sters en vijf afdelingen verder).

KPN gesmeekt om de boel over te nemen = zeven weken geen internet.
Ook geen optie.

Klacht is opgenomen bij Planet, veertien juni word ik teruggebeld.

Heb jij nog een optie?

Met vriendelijke groet (ook aan andere L),

Eduardingest.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

KPN en Planet, die zijn getrouwd en wonen samen. Je moet een andere provider bellen. Die regelt het helemaal. En zodra je de nieuwe aansluiting hebt moet je onmiddelijk stoppen met betalen aan Planet, tot het geregeld is.

8:51 a. m.  
Blogger Lennard said...

Hey meneertje. Wat is het stil aan uw kant. Ik zal u vanavond eens benaderen via dat andere wonder der techniek: de telefoon.

8:09 a. m.  
Blogger Eduardo said...

Ha die Lnnrd, het is een beetje druk aan deze kant van het water. Maar er staat weer een post op stapel richting uw persoon.

Iets over tuinieren en landbouwgif met foto's ter illustratie van de huidige situatie.

Maar u bent te allen tijde welkom om te bellen, hoor. (Langswaterfietsen is ook mogelijk, als vanzelfsprekend.)

Doet u de hartelijke groeten aan de vrouwe?

Tot weldra,

Eduardo Hijisnietdood.

8:52 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home